close

有時候,香港小店也有熱情的一面,就看你能不能接受,haaaaaaaaaaaaaa~

當時我好口渴,見到間果汁檔,心諗正呀,即刻買杯蘋果汁。老闆好welcome,黎手將三個無洗無切核仲黐住貼紙既華盛頓蘋果扔入搾汁機。我眼都凸,我想制止他:
“嘩張貼紙仲未搣喎…” (第一個蘋果入機)
“唔洗架,佢自己彈走架,部嘢三千幾蚊買返黎…”。(繼續搾)
“啲核仲係度喎…” (個頂仲係度都未講)
“佢係入面會自己分開喇,你睇出黎個啲淨係汁之麻,部機三千幾蚊買返黎…”
“咁…”
“唔好意思呀小姐,我賣幾千杯都係咁做喇。” (確實友善tone)
跟住,佢用隻黑黑地有啲灰塵既手拮支飲桶。我接過杯蘋果汁,我望住個杯,有啲灰色既倒汗水,黃色湧出黎既蘋果汁泡,我真係唔敢飲。行左一條街,我鼓起勇氣飲左一細啖,嗯,甜的。然後扔左入垃圾筒。
其實,我無意話個老細,佢服務態度好好,只係我唔知宜家啲技術已經去到張貼紙自己會彈開既地部,只係我買開個間果汁檔個呀伯隻手無咁黑,只係我怕肚痛過唔到自己個關,我今日真係學左好多嘢。

arrow
arrow

    誰在吱吱歪歪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()