人一生真係花好多時間去等,等車等等侍應落單等飯到等運到等email等出糧等等等等…我唔知其他人有無concern,我自己最怕最怕就係街等人。經驗話俾我知,係街等人最能消磨時間又唔會逛得太遠就係入舖頭睇嘢,咁就大檸樂了!好多時,我就係係等人之時做最花時間既事-試衫。因為由除又著又照鏡又問下sales意見又除又著又諗咁啲時間真係好快過!跟住咪…買檸左,買檸哂…囉!
“超,邊個叫你買啫!” 你岩,所以今日,我係條街等髮型師半個鐘,我決定去貢茶排長龍等一杯胚芽奶茶,然後避過所有引誘急急腳上髮型屋,再用等佢既時間打篇谷M文,然後仆佢個街條友仲未能出現!我已經等左一粒鐘 有多!我吊!

arrow
arrow

    誰在吱吱歪歪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()