這篇谷M文開始大罵工作上一些反智的人和事,之後演變成最關鍵的一個擺脫傳統工作的原因,某程度很感謝這些經驗的。

話說本人因眼角膜受損遲遲不能癒合而被剪去三分一,眼皮腫痛完全不能張開正直覆診之際,手提電話不停地震,震完又震,已經有感一定係某同事來電之pattern。覆電話,經理問曰: 請問某file是哪日哪時send出?
我十萬個XX在心頭,吊我擒晚食乜都唔記得啦!“我諗諗,一陣覆。”
跟assistant確定file send出時間後,叫佢send to 經理,因為我睇緊醫生無電腦係身,諗住安心繼續等攞藥,電話又震,assistant聲都震咁話因為個file有嘢要改點點點,呀經理接著大聲叫嚷:“唔L好send PDF黎啦,我要改得既fomat呀!send PDF黎有L用咩!”
我真係火都黎!吊你無嘢呀?L知你要改嘢呀?邊個file會得我有你無呀?要人睇緊醫生特登返屋企send俾你咁仆街呀!
跟住,返到屋企樓下電話又震。呀assistant打黎話經理揾到個file唔洗send。我仆你個街啦我返到lift口喇!
哩單嘢谷唔谷M都嬲!真係激到眼盲!

L 是 "𨶙" 的代號,廣東髒話,男性生殖器也。用法很多,比如說:

乜L野=怎麼了!

好L開心=非常開心!

L知=怎麼知道!

有L用=有甚麼用!

arrow
arrow

    誰在吱吱歪歪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()