在階級制度下工作,很多時候你只能忍,然後在網上宣洩一下,接著對工作失去熱情、憧憬、希望,最後失意地離職。打工仔最最不應做的就是加同事老闆為社交網站裡的朋友,你以為真的是朋友嗎?你以為可讓你人緣大增?想都別想,這根本是低級錯誤!我從來沒做過傻事,才可以有的沒的都在FB發表"偉論"!XDDDDD

 

哩壇野真係唔係講笑,繼續落去分分鐘可以開多一個叫<急到瀨屎系列>,都寫到十九幾篇~
滑雪今日放工返屋企,手機放房中差電,九點幾拎起一望,4個未接來電加watsapp被通緝,心諗仆街又乜料。電話一接通呀姐語氣出奇地好,仲話有野益我。。。
總結呀姐利誘:大show,貴飛,靚位,有補假
我心裡大吊,卻平靜道出4隻字:要做啲乜。。。

又總結呀姐要求:有show要photo,公司photo唔得閒,無budget,佢聽日唔得閒,有人要mon住photo,即係你
DLLM即係夜媽媽要搵個photo聽日免費同你踩8粒鐘。要pro既又唔收錢,欠你架!?我生平最專重以技為生既人,點做得出丫!CLS CLS CLS DLS DLS DLS
仲有!我聽日能得閒呀!我都唔能想睇哩個show!!!

BUT 我理智我清醒,工作還工作,搵一搵自己手機contact list,做photo既人確係有幾個,但無budget即係叫我wear爛塊面打人情牌。好,我打!先搵遠房朋友,此位其後電話再接不通。。。再搵舊合作伙伴,其朋友二千蚊落樓;然後再搵朋友,很幫手半confirm(淚眼);最後竟然另一舊合作OK了,而我就只能提供車馬費,多麼西的一件事。。。

拆了彈,還要縮短我明天約會的時間,還要坐足8粒鐘,真係聽到都攰。。。吊你 

 

廣東話教學:

為了讓文章看去文雅一點,很多時香港人寫東西都會用英文代號表達:

1. DLLM = 吊你老母

2. CLS = 痴L線

3. DLS = 吊那星

 

arrow
arrow

    誰在吱吱歪歪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()